Image 3 Image 4 Image 5 Image 6 Image 7 Image 8 Image 9 Image 10 Image 11 Image 12 Image 13 Image 14 Image 15 Image 16 Image 17 Image 18 Image 19 Image 20 Image 21 Image 22 Image 23 Image 24 Image 25 Image 26 Image 27 Image 28 Image 29
KONTAKT NA MANAŽERA OBORU

Ondřej Štengl, DiS.
Telefon: +420 775 653 050
E-mail: stengl@kobit-thz.cz

Vlastimil Horák
Telefon: +420 604 241 641
E-mail: hv@kobit.cz

CAS 30/6000/360 - S2R - TATRA

Použití

Cisternová automobilová stříkačka po celkovém technickém zhodnocení je osazena superdlouhou kabinou až pro šest členů osádky. Na CAS je provedena oprava podvozku TATRA 815-PR2, CAS je osazena novou nástavbou včetně vysokotlakého čerpacího zařízení. Vozidlo slouží k přepravě hasičské jednotky a disponuje objemnou nádrží na hasivo.

Popis podvozku

Podvozková část je osazenou jednoprostorovou a čtyřdveřovou kabinou osádky typu „super dlouhá“ pro přepravu požárního družstva o základním počtu 1 + 5, která je opatřena homologovanými a testovanými upevňovacími body pro montáž druhé řady sedadel s dýchacími přístroji a bezpečnostními pásy. CAS je postavena na plně zrekonstruovaném podvozku T815-PR2.

Na pneumatickém odpružení je provedena výměna polohových ventilů a je změněno jejich umístění do bezpečnější polohy pro jízdu v terénu. Na obě zadní nápravy jsou namontovány příčné stabilizátory. Všechna kola včetně náhradního kola jsou osazena pneumatikami konstruovanými pro provoz na blátě a sněhu s výrobním označením M+S“. Na podvozkové části je provedena úprava pro zvýšení brodivosti CAS na 1200 mm při pomalé jízdě klidnou vodou. Držák náhradního kola je demontován a náhradní kolo k CAS je dodáno samostatně, příbalem.

Popis nástavby

Karosérie účelová nástavba je demontována a nahrazena novou karosérií účelové nástavby, ta je vyrobena z hliníkových profilů a designových laminátových prvků.

Úložné prostory pro požární příslušenství po stranách účelové nástavby jsou vybaveny roletkami, prostor pro uložení požárního příslušenství a čerpací jednotky v zadní části účelové nástavby je vybaven dveřmi, které se otevírají nahoru.

Nádrž na vodu a obě nádrže na pěnidlo jsou nahrazeny nádrží na hasivo, tvořenou nádrží na vodu o objemu 6.000 l a na pěnidlo o objemu 6 % objemu nádrže na vodu.

Čerpací jednotka CAS je vybavena novým požárním čerpadlem THZ 3000 se jmenovitým výkonem 3000 l.min-1 podle ČSN EN 1028-1 s vysokotlakou částí, která pracuje se jmenovitým tlakem 4,0 MPa a jmenovitým průtokem 150 l.min-1. V pravé zadní skříni bylo zachováno původní zařízení prvotního zásahu.

Pochůzná plocha účelové nástavby je vybavena původní schránkou s víkem pro uložení rozměrného požárního příslušenství. Žebřík pro výstup na účelovou nástavbu je demontován a je nahrazen novým, který je umístěn na zadní straně účelové nástavby vpravo.

Možnosti 
  • Výbava dle požadovaného rozsahu R / Z
  • Asanační lišta
  • Lanový naviják
  • Nádrž v provedení polyesteru vyztuženého skleněnými vlákny
  • Elektrocentrála
  • Osvětlovací stožár
  • Střešní lafetová proudnice
  • Přední nárazníková proudnice  
  • Sedačka velitele osazena držákem dýchacího přístroje  
  • Výsuvné prvky, speciální držáky výbavy
  • Couvací kamera
  • Rettbox

Základní technické parametry

Typ podvozku TATRA T815-PR2 6x6.1
Kabina osádky 1+5
Výška 3 100 mm
Objem vodní nádrže 6 000 l
Objem pěnidlové nádrže 360 l
Barva RAL 3024

Požární čerpadlo

Nízkotlak – 10 bar 1 000 - 3 000 l/min.
Vysokotlak – 40 bar 250 - 400 l/min.
Kobit THZ
Telefon: +420 469 699 412
Email: info@kobit-thz.cz
FAX: +420 469 681 437
Web: www.kobit-thz.cz
Sídlo společnosti: Tovární 123, 538 21 Slatiňany
IČO: 15053920
DIČ: CZ15053920
CAS 30/6000/360 - S2R - TATRA
Image 0 -

Použití

Cisternová automobilová stříkačka po celkovém technickém zhodnocení je osazena superdlouhou kabinou až pro šest členů osádky. Na CAS je provedena oprava podvozku TATRA 815-PR2, CAS je osazena novou nástavbou včetně vysokotlakého čerpacího zařízení. Vozidlo slouží k přepravě hasičské jednotky a disponuje objemnou nádrží na hasivo.

Popis podvozku

Podvozková část je osazenou jednoprostorovou a čtyřdveřovou kabinou osádky typu „super dlouhá“ pro přepravu požárního družstva o základním počtu 1 + 5, která je opatřena homologovanými a testovanými upevňovacími body pro montáž druhé řady sedadel s dýchacími přístroji a bezpečnostními pásy. CAS je postavena na plně zrekonstruovaném podvozku T815-PR2.

Na pneumatickém odpružení je provedena výměna polohových ventilů a je změněno jejich umístění do bezpečnější polohy pro jízdu v terénu. Na obě zadní nápravy jsou namontovány příčné stabilizátory. Všechna kola včetně náhradního kola jsou osazena pneumatikami konstruovanými pro provoz na blátě a sněhu s výrobním označením M+S“. Na podvozkové části je provedena úprava pro zvýšení brodivosti CAS na 1200 mm při pomalé jízdě klidnou vodou. Držák náhradního kola je demontován a náhradní kolo k CAS je dodáno samostatně, příbalem.

Popis nástavby

Karosérie účelová nástavba je demontována a nahrazena novou karosérií účelové nástavby, ta je vyrobena z hliníkových profilů a designových laminátových prvků.

Úložné prostory pro požární příslušenství po stranách účelové nástavby jsou vybaveny roletkami, prostor pro uložení požárního příslušenství a čerpací jednotky v zadní části účelové nástavby je vybaven dveřmi, které se otevírají nahoru.

Nádrž na vodu a obě nádrže na pěnidlo jsou nahrazeny nádrží na hasivo, tvořenou nádrží na vodu o objemu 6.000 l a na pěnidlo o objemu 6 % objemu nádrže na vodu.

Čerpací jednotka CAS je vybavena novým požárním čerpadlem THZ 3000 se jmenovitým výkonem 3000 l.min-1 podle ČSN EN 1028-1 s vysokotlakou částí, která pracuje se jmenovitým tlakem 4,0 MPa a jmenovitým průtokem 150 l.min-1. V pravé zadní skříni bylo zachováno původní zařízení prvotního zásahu.

Pochůzná plocha účelové nástavby je vybavena původní schránkou s víkem pro uložení rozměrného požárního příslušenství. Žebřík pro výstup na účelovou nástavbu je demontován a je nahrazen novým, který je umístěn na zadní straně účelové nástavby vpravo.

Možnosti 
  • Výbava dle požadovaného rozsahu R / Z
  • Asanační lišta
  • Lanový naviják
  • Nádrž v provedení polyesteru vyztuženého skleněnými vlákny
  • Elektrocentrála
  • Osvětlovací stožár
  • Střešní lafetová proudnice
  • Přední nárazníková proudnice  
  • Sedačka velitele osazena držákem dýchacího přístroje  
  • Výsuvné prvky, speciální držáky výbavy
  • Couvací kamera
  • Rettbox

Základní technické parametry

Typ podvozku TATRA T815-PR2 6x6.1
Kabina osádky 1+5
Výška 3 100 mm
Objem vodní nádrže 6 000 l
Objem pěnidlové nádrže 360 l
Barva RAL 3024

Požární čerpadlo

Nízkotlak – 10 bar 1 000 - 3 000 l/min.
Vysokotlak – 40 bar 250 - 400 l/min.
Image 1 - Image 2 - Image 3 - Image 4 - Image 5 - Image 6 - Image 7 - Image 8 - Image 9 - Image 10 - Image 11 - Image 12 - Image 13 - Image 14 - Image 15 - Image 16 - Image 17 - Image 18 - Image 19 - Image 20 - Image 21 - Image 22 - Image 23 - Image 24 - Image 25 - Image 26 - Image 27 - Image 28 - Image 29 -