Image 1 Image 2 Image 3 Image 4 Image 5 Image 6 Image 7 Image 8 Image 9 Image 10 Image 11 Image 12 Image 13 Image 14 Image 15 Image 16 Image 17 Image 18 Image 19 Image 20 Image 21 Image 22 Image 23 Image 24 Image 25 Image 26 Image 27 Image 28 Image 29
KONTAKT NA MANAŽERA OBORU

Ondřej Štengl, DiS.
Telefon: +420 775 653 050
E-mail: stengl@kobit-thz.cz

Vlastimil Horák
Telefon: +420 604 241 641
E-mail: hv@kobit.cz

VYA - S1 - SCANIA

Použití

Speciální vyprošťovací automobil městské kategorie, hmotnostní třídy S vybaven dvěma lanovými navijáky a hydraulickým nakládacím jeřábem.

Popis podvozku

Vyprošťovací automobil je postaven na čtyřnápravové šasi Scania G490 CB 8×8 EHZ CG 19 N s přiřaditelným pohon předních náprav a zároveň umožňuje tažení 45tunového podvalníku. Výkon motoru je 360 kW a je spřažen s automatizovanou převodovkou s hydrodynamickým retardérem.

Vozidlo je vybaveno na první zadní nápravě podmetacími řetězy a zásuvkou Rettbox-Air pro dobíjení akumulátorů a doplňování tlakového vzduchu.

Kabina má zvýšenu střechou a je čtyřmístná s možností využití jednoho nouzového lůžka. Dále je vybavena klimatizací i ledničkou. Řidič má k dispozici navigační tablet, velitel tablet s vybavením pro podporu výjezdu.

Popis nástavby

Nástavba je vyrobena z hliníkových profilů a olepena plechem. Boční část tvoří skříně pro příslušenství kryté hliníkovými roletkami. Rozměrné požární příslušenství je uloženo v jedné schráně s víkem vyrobené z lehkého kovu a umístěné na horní plošině nástavby.

Hydraulický nakládací jeřáb

Mezi kabinou a nástavbou je namontován hydraulický jeřáb Palfinger PK 65002 SH F R3X SZTY High Performance. Při vyložení 2,5 metru uzvedne 19 100 kg, při maximálním vyložením břemeno o hmotnosti 2 500 kg.

Jeřáb je vybaven elektronickým systémem pro omezení zdvihového momentu zamezující přetížení, opěrná šíře podpěr je 7 810 mm. Na hlavním rameni s možností nekonečného otáčení v rozsahu 360° je namontován lanový naviják s tažnou silou 34,3 kN s 90metrovým lanem. Jeřáb je možné ovládat dálkově s dosahem 100 metrů.

Lanové navijáky

Na zadní část automobilu jsou v prostoru rámu umístěny dva lanové hydraulické navijáky Superwinch H45P o nominální tažné síle 20 000 kg s ukladačem lana s mechanickým pohonem a otočnou hlavou. Ovládány jsou bezdrátově.

Radlice

Radlice je určena k odstraňování kamenitých materiálů železničního náspu, překážek a sněhové vrstvy a zapření vozidla. Má pojezdová kola s možností výškového nastavení, je vybavena systémem hydraulického zvedání a spouštění s ovládáním všech funkcí z místa řidiče.

Základní technické parametry

Typ podvozku SCANIA G 490 CB 8X8 EHZ CG 19 N
Kabina osádky 1+3
Výška / šířka / délka 4 000 / 2 550 / 11 500 mm 
Barva RAL 3000
Celková hmotnost 32 000 kg
Kobit THZ
Telefon: +420 469 699 412
Email: info@kobit-thz.cz
FAX: +420 469 681 437
Web: www.kobit-thz.cz
Sídlo společnosti: Tovární 123, 538 21 Slatiňany
IČO: 15053920
DIČ: CZ15053920
VYA - S1 - SCANIA
Image 0 -

Použití

Speciální vyprošťovací automobil městské kategorie, hmotnostní třídy S vybaven dvěma lanovými navijáky a hydraulickým nakládacím jeřábem.

Popis podvozku

Vyprošťovací automobil je postaven na čtyřnápravové šasi Scania G490 CB 8×8 EHZ CG 19 N s přiřaditelným pohon předních náprav a zároveň umožňuje tažení 45tunového podvalníku. Výkon motoru je 360 kW a je spřažen s automatizovanou převodovkou s hydrodynamickým retardérem.

Vozidlo je vybaveno na první zadní nápravě podmetacími řetězy a zásuvkou Rettbox-Air pro dobíjení akumulátorů a doplňování tlakového vzduchu.

Kabina má zvýšenu střechou a je čtyřmístná s možností využití jednoho nouzového lůžka. Dále je vybavena klimatizací i ledničkou. Řidič má k dispozici navigační tablet, velitel tablet s vybavením pro podporu výjezdu.

Popis nástavby

Nástavba je vyrobena z hliníkových profilů a olepena plechem. Boční část tvoří skříně pro příslušenství kryté hliníkovými roletkami. Rozměrné požární příslušenství je uloženo v jedné schráně s víkem vyrobené z lehkého kovu a umístěné na horní plošině nástavby.

Hydraulický nakládací jeřáb

Mezi kabinou a nástavbou je namontován hydraulický jeřáb Palfinger PK 65002 SH F R3X SZTY High Performance. Při vyložení 2,5 metru uzvedne 19 100 kg, při maximálním vyložením břemeno o hmotnosti 2 500 kg.

Jeřáb je vybaven elektronickým systémem pro omezení zdvihového momentu zamezující přetížení, opěrná šíře podpěr je 7 810 mm. Na hlavním rameni s možností nekonečného otáčení v rozsahu 360° je namontován lanový naviják s tažnou silou 34,3 kN s 90metrovým lanem. Jeřáb je možné ovládat dálkově s dosahem 100 metrů.

Lanové navijáky

Na zadní část automobilu jsou v prostoru rámu umístěny dva lanové hydraulické navijáky Superwinch H45P o nominální tažné síle 20 000 kg s ukladačem lana s mechanickým pohonem a otočnou hlavou. Ovládány jsou bezdrátově.

Radlice

Radlice je určena k odstraňování kamenitých materiálů železničního náspu, překážek a sněhové vrstvy a zapření vozidla. Má pojezdová kola s možností výškového nastavení, je vybavena systémem hydraulického zvedání a spouštění s ovládáním všech funkcí z místa řidiče.

Základní technické parametry

Typ podvozku SCANIA G 490 CB 8X8 EHZ CG 19 N
Kabina osádky 1+3
Výška / šířka / délka 4 000 / 2 550 / 11 500 mm 
Barva RAL 3000
Celková hmotnost 32 000 kg
Image 1 - Image 2 - Image 3 - Image 4 - Image 5 - Image 6 - Image 7 - Image 8 - Image 9 - Image 10 - Image 11 - Image 12 - Image 13 - Image 14 - Image 15 - Image 16 - Image 17 - Image 18 - Image 19 - Image 20 - Image 21 - Image 22 - Image 23 - Image 24 - Image 25 - Image 26 - Image 27 - Image 28 - Image 29 -