Ondřej Štengl, DiS.
Telefon: +420 775 653 050
E-mail: stengl@kobit-thz.cz
Vlastimil Horák
Telefon: +420 604 241 641
E-mail: hv@kobit.cz
Velkoobjemová cisternová automobilová stříkačka na podvozku SCANIA v netradičním barevním provedení RAL 5005 pro báňské záchranáře. Disponuje šestimístnou prodlouženou kabinou komfortně vybavenou a velkým objemem vodní nádrže.
Vozidlo je postaveno na třínápravovém podvozku Scania P410 s kabinou pro mužstvo 1+5, tedy CP31 CrewCab. Systém řazení je mechanický, výkon motoru je 302 kW a splňuje emisní normu Euro 6. Kabina je vybavena nezávislým naftovým topením a klimatizací. V druhé řadě sedadel jsou integrovány dýchací přístroje a pod sedadly je úložný prostor. Barevné provedení je RAL 5005.
Nástavba je vyrobena z hliníkových profilů a designových laminátových prvků. Uvnitř nástavby se nachází nerezová nádrž na vodu, hliníkové čerpací zařízení THZ 3000. Nad panelem čerpacího zařízení je průtokový naviják s elektrickým pohonem a 60 metrovou hadicí.
CAS je vybavená osvětlovací stožárem se čtyřmi LED reflektory. Odnímatelná lafetová proudnice je uložena v přepravní poloze v hliníkové bedně na pochozí střeše. Na přední části podvozku je umístěn elektrický lanový naviják s tažnou silou 51 Kn a lanem o délce 25 m. Na střeše kabiny jsou dva zábleskové LED majáky integrované do obrysu kabiny a na kapotě jsou další dvě LED světla.
Standardem nástavby je výstražné zařízení, osvětlovací rampa, sklopný žebřík pro výstup na pochozí střechu, integrované vnitřní a vnější osvětlení.
Typ podvozku | Scania P410, CP31 CrewCab |
Kabina osádky | 1+5 |
Výška | 3 100 mm |
Objem vodní nádrže | 9 000 l |
Barva | RAL 5005 |
Nízkotlak – 10 bar | 1 000 – 3 000 l/min. |
Vysokotlak – 40 bar | 250 – 400 l/min. |
Telefon: | +420 469 699 412 |
---|---|
Email: | info@kobit-thz.cz |
FAX: | +420 469 681 437 |
Web: | www.kobit-thz.cz |
Sídlo společnosti: | Tovární 123, 538 21 Slatiňany |
---|---|
IČO: | 15053920 |
DIČ: | CZ15053920 |
Velkoobjemová cisternová automobilová stříkačka na podvozku SCANIA v netradičním barevním provedení RAL 5005 pro báňské záchranáře. Disponuje šestimístnou prodlouženou kabinou komfortně vybavenou a velkým objemem vodní nádrže.
Vozidlo je postaveno na třínápravovém podvozku Scania P410 s kabinou pro mužstvo 1+5, tedy CP31 CrewCab. Systém řazení je mechanický, výkon motoru je 302 kW a splňuje emisní normu Euro 6. Kabina je vybavena nezávislým naftovým topením a klimatizací. V druhé řadě sedadel jsou integrovány dýchací přístroje a pod sedadly je úložný prostor. Barevné provedení je RAL 5005.
Nástavba je vyrobena z hliníkových profilů a designových laminátových prvků. Uvnitř nástavby se nachází nerezová nádrž na vodu, hliníkové čerpací zařízení THZ 3000. Nad panelem čerpacího zařízení je průtokový naviják s elektrickým pohonem a 60 metrovou hadicí.
CAS je vybavená osvětlovací stožárem se čtyřmi LED reflektory. Odnímatelná lafetová proudnice je uložena v přepravní poloze v hliníkové bedně na pochozí střeše. Na přední části podvozku je umístěn elektrický lanový naviják s tažnou silou 51 Kn a lanem o délce 25 m. Na střeše kabiny jsou dva zábleskové LED majáky integrované do obrysu kabiny a na kapotě jsou další dvě LED světla.
Standardem nástavby je výstražné zařízení, osvětlovací rampa, sklopný žebřík pro výstup na pochozí střechu, integrované vnitřní a vnější osvětlení.
Typ podvozku | Scania P410, CP31 CrewCab |
Kabina osádky | 1+5 |
Výška | 3 100 mm |
Objem vodní nádrže | 9 000 l |
Barva | RAL 5005 |
Nízkotlak – 10 bar | 1 000 – 3 000 l/min. |
Vysokotlak – 40 bar | 250 – 400 l/min. |