Ondřej Štengl, DiS.
Telefon: +420 775 653 050
E-mail: stengl@kobit-thz.cz
Vlastimil Horák
Telefon: +420 604 241 641
E-mail: hv@kobit.cz
Kombinovaný zásahový požární automobil na podvozku TATRA Phoenix určený pro přepravu požárního družstva a hasebních prostředků k hašení požárů vysoce hořlavých látek a energetických zařízení.
Automobil je postaven na podvozku Tatra Phoenix 158–8P5R33.391 s rozvorem 3900 mm. Poháněn je vznětovým, kapalinou chlazeným řadovým šestiválcem PACCAR MX 340 o výkonu 340 kW a objemu 12,9 l. KHA plní emisní stupeň EURO V. O převody se stará 16 stupňová převodovka ZF Ecosplit se vzduchotlakovým posilovačem. Přídavná převodovka je integrovaná do podvozku a sešroubovaná s nosnou rourou.
Nástavba je vyrobena z hliníkových profilů a designových laminátových prvků. Uvnitř nástavby se nachází nádrž na vodu včetně integrované nádrže na pěnidlo, hliníkové čerpací zařízení THZ 3000.
Nádrž na hasivo tvoří 9 000 litrů vody, 800 litrů pěnidla a 120 kg oxidu uhličitého, ten je uložen ve čtyřech tlakových lahvích v přední části nástavby a přístupný je přes pravou roletu.
Na předním nárazníku je uchycen elektrický lanový naviják RHINO 12 o tažné síle 5,1 tuny.
Standardem nástavby je výstražné zařízení, osvětlovací rampa, sklopný žebřík pro výstup na pochozí střechu,
integrované vnitřní a vnější osvětlení.
| Typ podvozku | Tatra Phoenix T 158 |
| Kabina osádky | 1+1 |
| Výška | 3 350 mm |
| Objem vodní nádrže | 9 000 l |
| Objem pěnidlové nádrže | 800 l |
| Barva | RAL 3000 |
| Nízkotlak – 10 bar | 1 000 - 3 000 l/min. |
| Vysokotlak – 40 bar | 250 - 400 l/min. |
| Telefon: | +420 469 699 412 |
|---|---|
| Email: | info@kobit-thz.cz |
| FAX: | +420 469 681 437 |
| Web: | www.kobit-thz.cz |
| Sídlo společnosti: | Tovární 123, 538 21 Slatiňany |
|---|---|
| IČO: | 15053920 |
| DIČ: | CZ15053920 |
Kombinovaný zásahový požární automobil na podvozku TATRA Phoenix určený pro přepravu požárního družstva a hasebních prostředků k hašení požárů vysoce hořlavých látek a energetických zařízení.
Automobil je postaven na podvozku Tatra Phoenix 158–8P5R33.391 s rozvorem 3900 mm. Poháněn je vznětovým, kapalinou chlazeným řadovým šestiválcem PACCAR MX 340 o výkonu 340 kW a objemu 12,9 l. KHA plní emisní stupeň EURO V. O převody se stará 16 stupňová převodovka ZF Ecosplit se vzduchotlakovým posilovačem. Přídavná převodovka je integrovaná do podvozku a sešroubovaná s nosnou rourou.
Nástavba je vyrobena z hliníkových profilů a designových laminátových prvků. Uvnitř nástavby se nachází nádrž na vodu včetně integrované nádrže na pěnidlo, hliníkové čerpací zařízení THZ 3000.
Nádrž na hasivo tvoří 9 000 litrů vody, 800 litrů pěnidla a 120 kg oxidu uhličitého, ten je uložen ve čtyřech tlakových lahvích v přední části nástavby a přístupný je přes pravou roletu.
Na předním nárazníku je uchycen elektrický lanový naviják RHINO 12 o tažné síle 5,1 tuny.
Standardem nástavby je výstražné zařízení, osvětlovací rampa, sklopný žebřík pro výstup na pochozí střechu,
integrované vnitřní a vnější osvětlení.
| Typ podvozku | Tatra Phoenix T 158 |
| Kabina osádky | 1+1 |
| Výška | 3 350 mm |
| Objem vodní nádrže | 9 000 l |
| Objem pěnidlové nádrže | 800 l |
| Barva | RAL 3000 |
| Nízkotlak – 10 bar | 1 000 - 3 000 l/min. |
| Vysokotlak – 40 bar | 250 - 400 l/min. |